Kapak Resmi

Kapak Resmi

14 Ekim 2014 Salı

7 Portes - Barselona - İSPANYA

Barselona'da Paella denildiğinde ilk tercih edilen restaurantlardan birisi olan bu mekanı, Mehmetcan Bey de tavsiye edince bir akşam yemeğimizi yemek için tercih ettik. Ortam çok şık. Mekan girişinde beklememek için 4-5 gün önceden rezervasyon yaptırdık. Servisimizi, servisin tüm kurallarını yerine getirmeye çalışan nazik İspanyol bir amcamız yaptı ve oldukça da başarılıydı. Önden zeytin ve muhteşem bir zeytinyağı geldi. Siparişimizi verene kadar onunla nefsimizi körledik. İki kişilik deniz ürünlü paella ve küçük boy kendi şaraplarından sipariş ettik. Ben paellayı çok beğendim fakat herkes beğenmeyebilir. Çünkü tadı biraz ağır, yağlı ve pirinçleri dirice. İçindeki deniz ürünlerinin miktarı ve çeşitliliği yeterliydi. Sonlara doğru porsiyon da büyük olduğu için paella soğudu. Sıcak olarak yemek daha keyifli. Şaraptan pek umudum yoktu fakat bence harikaydı. Üstüne de espressolarımızı içip geceyi kapattık. Paella haricinde sipariş edilmiş tabaklara baktığımızda onlar da harika gözüküyordu. Sanki tek kişilik Paella ile farklı bir tabak sipariş etsek daha iyi olur gibiydi. Hesap üç kişi 68,5 Euro geldi, biraz fazla gibi fakat kaliteli ortam ve servis için değeceğini düşünüyorum. Ben yemekten, ortamdan ve servisten çok memnun kaldım, değişiklik yapıp denemekte yarar var...#KanGurular

Başlangıç - Zeytinyağı ve zeytin (İkram)
Ev Şarabı
Maden Suyu
Deniz Mahsullü Paella



Espresso



Lezzet: 8/10
Servis: 9/10
Atmosfer: 10/10
Fiyat: 7/10
Sonuç: 8.5/10




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder