Kapak Resmi

Kapak Resmi

11 Ekim 2014 Cumartesi

Seven Kebap - Kadıköy - İSTANBUL

Aylardır gitmek istediğim Hasan Bey'in popüler mekanına geçenlerde gittim. Mekan ara sokaklarda, harita uygulaması vs. kullanmazsanız bulmak oldukça zor. Boş olan dış masalardan birine oturduk. Siparişlerimizi beyti sarma ve iskender olarak verdik. Uzun bir bekleyişten sonra acaba başlangıçlar gelmeyecek mi diye kendi kendime düşünürken terayağ, balon pide, salata ve ezme masaya geldi. Sanırım balon pidenin pişmesi beklendiği için başlangıçların masaya gelmesi biraz uzun sürüyor. Bence salata ve ezme, balon pide ve tereyağdan önce servis edilebilir. Salata, tereyağ ve balon pide harikaydı. Ezmeyi de beğendim. Tereyağ bana göre buranın kilit malzemesi, her şeye lezzet vermiş. Ana yemek olarak aldığımız beyti sarma ve iskender de lezzetliydi. Kıymada kuzu yada koyun etinin kokusu var, benim için gayet iyi fakat bu şekilde beğenmeyen kişiler çıkabilir. Bu fiyata etin malzemesi daha fazla kaliteli hale getirilebilir mi onu da bilemiyorum. Servis biraz daha güler yüzlü olmalı. Masada da uzun süre boş tabak kalmamalı diye düşünüyorum. İki kişi içeceklerde 30-35 civarı bir hesap ödedik. Sonuç olarak hem lezzet hem de fiyat açısından ben memnun kaldım. Hasan Bey ile ben de tanışmak isterdim. Bu sefer tanışamadık ama umarım bir daha ki sefere tanışırız. Buralardan geçerken uğrayacağım bir kebapçı oldu...#KanGurular

İskender

Sarma Beyti

Başlangıçlar
Lezzet: 7/10
Servis:6/10
Atmosfer: 6/10
Fiyat: 9/10
Sonuç: 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder