Kapak Resmi

Kapak Resmi

6 Kasım 2014 Perşembe

Bizim Köfte - Altunizade - İSTANBUL

3. KanGurular Etkinliğimizi bu mekanda yaptık. Bu bölgeyi ve burayı tercih etmemizin birinci sebebi iki yakadan gelenler için ulaşımı kolay bir noktada olması (Altunizade Metrobüs durağına yakın) ikinci sebebi ise bu şekilde yapılan grup toplantıları için sakinliği itibariyle uygun olmasıydı. Önünde bulunan ücretsiz otopark araçla gelenler için çok kullanışlı. İç mekan ferah ve çevresi kapalı olan bölmeler var. Bahsedilen böyle sakin bir bölgeye oturup etkinliğimize başladık. Genel olarak tüm köfteler tadılmak istendiği için karışık köfte tabağı alındı. Karışık köfte tabağı, parmak köfte, bizim köfte, kaşarlı ve acılı köfteden oluşuyor. Genel olarak köftenin lezzeti ortalama bulundu ve en çok kaşarlı köfte beğenildi. Köfteden önce ortaya köz patlıcan, kırmızı biber ve piyaz söylendi. Hepsi fena değildi. İkram olarak da biber turşusu, biber sos ve sıcak sıcak minik pideler geldi. Biber sos ve pideler başarılıydı. Yemeğin üzerine alınan tahinli kemal paşa tatlısı da beğenildi. Yemeğimiz bittikten sonra defalarca çay ister misiniz? diye soruldu ve mekan kapanana kadar çay servisi yapıldı. Fazladan alınmış çaylar da adisyonda yoktu. Bu bakımdan mekanı tebrik ederiz. 8 kişi 222 TL hesap ödedik. Keyifli ve hoş sohbetin olduğu başarılı bir etkinlikti.. #KanGurular


Karışık Köfte
Köz Patlıcan Salatası
Piyaz
Minik Puf Pideler (Köfte ile Servis Ediliyor)
Biber Turşusu (Köfte ile Servis Ediliyor)
Biber Sos (Köfte ile Servis Ediliyor)



KanGurular olarak toplandik.Ortaya piyaz, patlican salatasi ve biber tursususu geldi.Genellikle karisik kofte tabagi siparisi verdik.Karisikta; acili kofte, kasarli kofte, spesyalleri Bizim kofte vardi.#KanGurular Ali A.


KanGuruların bir kısmı olarak grup toplanımı icra ettik. Durağımız Bizim Köfte idi. Burası hakkında arkadaşlarımdan güzel sözler duymuştum. Arkadaşlarımın burasını tercih ettiğini öğrendiğimde sevinmiştim. Mekana İstanbul'un trafik keşmekeşliğinde gecikmeli olarak da olsa varmayı başardık. Siparişimiz mevsim salata yanında mekanın spesiyali olduğunu öğrendiğimiz karışık köfteydi. Ancak bana gelen tabakta orijinalde bulunan parmak köftenin kalmadığını garsonun söylemesi aslında hoşuma gitmedi. Neyse dedim sıkıntı yok telkiniyle siparişimizi beklemeye koyulduk. Siparişimiz geldi. Lezzetlerini beğendim. Özellikle acılı köfte çok hoşuma gitti. Fiyatlarını biraz pahalı buldum.Adisyonunu fotolara ekleyeceğim. Tatlı olarak gelen tahinli Kemal Paşa tatlısını da beğendim. Mekan ferah ve şıktı. Otoparkı ücretsiz, hemen mekanın önünde olan işletmeyi cebindeki parayı lezzet uğruna hesaba katmayan tüm lezzet tutkunlarına tavsiye ederim. #KanGurular  Murat U.


Dün KanGurular toplantımızı sakin bir ortamı olan bu mekanda yaptık. Ortaya piyaz, kırmızı köz biber ve patlıcan salatası söyledik. Herkes isteğine göre porsiyon veya karışık köfte (22,5 tl) söyledi. Ben mekanın spesiyali bizim köfte (14 tl) adlı çeşidi tercih ettim. Lezzetini normal buldum. Tatlı olarak ise tahinli ve fındıklı kemal paşa çok güzeldi. Hem göze hem mideye hitap ediyordu. Bu şekilde servis edildiğini ilk kez burada görmüş oldum. #KanGurular  Erşen T.


Dün akşam Kanguruların 3. etkinliğini gerçekleştirdik. Mekanın olduğu konum çok sessiz ve sakin. Kendi otoparkları var. Karışık köfte tabağı aldım. Bizim köfte, parmak köfte, kaşarlı köfte ve acılı köfte var içinde. Kaşarlı köfte biraz dişe dokunurdu. Diğerleri ortalama. Ortaya patlıcan közleme, kırmızı biber, turşu, piyaz aldık. Acili ezmeleri güzeldi. Karışık köfte 22 TL. Menu ve adisyonu resimlerde görebilirsiniz. Sakin bir ortamda hem birşeyler yemek hem de zaman geçirmek için uğranabilir.Pakette hem iyi hem de aynı kaliteyi sunuyorlarmış.Yakın bölgede çalışanlar için bir alternatif olabilir #KanGurular  Murat G.


KanGuru dostlarla bu mekanda buluştuk. E5 Yenibosna şubesinin önünden yıllardır geçerim bir kez bile gitmedim. Aksaray, Fatih, Marmara Forum, Yenibosna ve Altunizade şubeleri var. Helal kesim konusuna önem veriyorlar. İlk defa deneyeceğim için karışık köfte tabağı sipariş ettim. Kaşarlı, bizim köfte, parmak köfte ve acılı köfte ihtiva ediyor. Kaşarlı köfte haricindekiler lezzet olarak beni tatmin etmedi. Fiyat olarak uygun olduğunu düşünüyorum. Otoparkının olması, rahat oturma alanı ile alternatif olarak tercih edilebilecek bir mekan. #KanGurular  Erdi K.



Notun Değerlendirmesi:
0 - 5      Bizce Gitmeyin
5 - 6      Pişman Olabilirsiniz
6 - 7      Ortalama Mekan
7 - 8      Gidilebilir
8 - 9      Bizce Gidilir
9 - 10    Mutlaka Gidin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder