Kapak Resmi

Kapak Resmi

18 Kasım 2014 Salı

Le Pain Quotidien (Kanyon AVM) - Levent - İSTANBUL

Le Pain'in kış menüsünü tatmak için #KanGurular olarak oradaydık. Mekan ahşap ve sade dekoruyla sizi rahat ettiriyor. Gittiğimizde tüm masalar hemen hemen doluydu. Kanyon'da oldukça popüler bir mekan. Yemek öncesi içecek olarak portakal nar karışımı rica ettim, harikaydı. Başlangıç olarak, Akdeniz tabağı ve Enginar ezmesi domatesli ricotta peyniri ve kıt kıt geldi. Akdeniz tabağını ve domatesli ricotta peynirini beğendim. Enginar ezmesi bana biraz fazla ekşi geldi, ekşi oranı biraz azaltılabilir. Kinoa da beni pek sarmadı. Başlangıçlardan sonra kış menüsünün ilk yemeği ızgara hellimli peynirli tartine geldi. Çok dengeli ve lezzetliydi, hellim peynirinin tuzu biraz daha azaltılırsa harika bir tabak bana göre. Üstüne baharatlı çıtır levrek salatası ve karides salatası geldi. Bana göre menünün en iyi iki tabağı bunlar. Çıtır levrek, tarhananın lezzetini de arkasına alarak masanın beğenileni oldu. Karides salatasındaki karideslerin diriliği, sulu kalması ve lezzeti muhteşemdi. Bu tabaktan çok keyif aldım. Free range tavuk ve mantarlı penne ve kajun baharatlı bonfile dilimleri de başarılı tabaklardı. Tavuğun lezzeti ve dokusundan, bildiğimiz yetiştirme tavuklardan olmadığı belli oluyordu. Özel fırınlarında pişirdikleri ekşi mayalı ekmeklerini de çok beğendim. Genel olarak mekanın size sağlıklı ve organik yiyecekler sunma çabası harika. Bu çaba sizi mutlu ediyor ve huzurlu hissediyorsunuz. Fiyatlar organik ve özel malzemeler kullanıldığı için biraz yüksek fakat zincir çoğu gereksiz restorantlarda ödediğiniz bedellere de yakın. Daha önce Suadiye şubesine gitmiş olduğum Le Pain'e giderim ve tavsiye de ederim...#KanGurular


Akdeniz Tabağı
Enginar Ezmesi Domatesli Ricotta Peyniri ve Kıt Kıt
Izgara Hellim Peynirli Tartine
Baharatlı Çıtır Levrek Salatası
Karides Salatası
Kajun Baharatlı Bonfile Dilimleri
Free Range Tavuk ve Mantarlı Penne
Portakal Nar Suyu










Lezzet: 8/10
Servis: 9/10
Atmosfer: 8/10
Sonuç: 8.33/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder