Kapak Resmi

Kapak Resmi

9 Kasım 2014 Pazar

Yada Sushi - Emirgan - İSTANBUL

#KanGurular olarak gittiğimiz bir etkinlikte her şeyden tattık ve hiç bir tabağı boş geçirmedik :) İlk resim için benim ve bizim favori tabağımızı seçtim. Bana göre sushiden nigiriden ziyade sashimi ustalığı ortaya çıkarıyor. Sashimiler başarılıydı, hepimiz memnun kaldık. Yiyemeyeceğimiz düşünülerek genelde pişmiş içerikli sushiler servis edildiği için ben pek memnun olamadım fakat sunulanların içerisinde başarılı sushiler vardı. California, volcano ve dragonu beğendim. Edemameden sonra ilk gelen sıcak tabağı Ama Ebi Tempura fazla yağlıydı ve yağ tadını bozmuştu. Chicken roll fena değildi. Avokado tofu salatası ve soya soslu ızgara mantarı beğendim. Tavuklu noodle ortalamaydı. Makilerin dış yosunu sert olmakla birlikte fena değildi. Tatlılar sunum ve lezzet bakımında başarılılardı. Porsiyonlar dörder kişilik olarak servis edildiği için kenarda oturan bizler sunulanları yiyebildik fakat ortada oturan kişiler biraz sıkıntı yaşadılar. ilave sipariş ile biraz toparlandı fakat servisi yaparken biraz daha dikkat etmeleri gerekiyor. Onun dışında servis başarılıydı, servis elemanları sunulanlar hakkında da bilgi sahibiydi. Kızarmış sushiler pek sarmadığı için ilave istediğimiz sashimi, nigiri ve maki tabağını ilave olarak ikiletmeden servis ettiler. Sonuç olarak güzel ve keyifli bir etkinlikti... #KanGurular

Sashimi ve Nigiri Tabağı
Servis
Edemame
Ama Ebi Tempura
Chicken Roll

Avokado Tofu Salatası
Sushi Tabağı 1


Soyalı Izgara Mantar

Tavuklu Noodle
Sushi Tabağı 2


Maki Tabağı








Lezzet: 8/10
Servis: 7/10
Atmosfer: 8/10
Sonuç: 7.67/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder