Kapak Resmi

Kapak Resmi

1 Kasım 2014 Cumartesi

Çömlek Kuru Fasulye - Çamlıca - İSTANBUL

İlk zamanlarında Çömlek Kısıklı'daydı ve ben o zamanlar ünlü oldukları bu mekanını ziyaret etmiştim. Bu tarz kuru fasulyeyi ilk defa burada yemiştim ve lezzeti ilginç gelmişti. Hatırladığım kadarıyla lezzet, o zaman yediğim kuru fasulye ile tamamen aynı. Davetli olarak gittiğimiz Çömlek bizi gayet güzel ağırladı. Fasulye ve etleri yumuşak ve lezzetliydi fakat biraz yağlıydı. Ben yiyebildim fakat çok yağlı yiyemeyenler zorlanabilirler. Porsiyon oldukça doyurucu ve bir porsiyonla doymanız garanti. Yoğurt başarılıydı. Pilavını beğenmedim. Köfteleri ince ve lezzeti ortalamaydı. Mekan, Çamlıca tepesinde ve manzarası harika. Dönen platformuyla, manzara anlamında her masaya adil davranılmış. Çömlekte pişmiş etli kuru fasulyesi için her zaman gelinebilecek bir mekan...#KanGurular

Etli Kuru Fasulye
Patates Kızartması
Karışık Turşu Tabağı
Yoğurt
Pilav

Izgara Köfte
Karışık Tatlı Tabağı

Lezzet: 8/10
Servis: 7/10
Atmosfer: 8/10
Fiyat: 7/10
Sonuç: 7.5/10



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder