Kapak Resmi

Kapak Resmi

1 Kasım 2014 Cumartesi

Park Köftecisi Osman Usta - Merkez - EDİRNE

Hemen Selimiye Camii'nin yanında bulunan merkez lokantasına gittik. İlk girdiğinizde sol tarafta ızgarayı ve hızlı hareketlerle köfteleri döndüren ızgaracıyı görüyorsunuz. Yemek salonuna girdiğinizde kendinizi banyoya girmiş gibi hissediyorsunuz :) şu fayans duvar olayını anlamış değilim herhalde temizliği daha kolay. Hızlıca siparişlerimizi alan garson arkadaş hızlıca masayı donatıyor. Önden biber sos geliyor, biz de piyaz ve yoğurt istiyoruz. Piyaz ve biber sos lezzetli. Yoğurdun kıvamı ve lezzeti muhteşemdi. Arkasından porsiyonda 6 adet bulunan büyük, tombik ve sulu köfteler masaya geliyor. Köfteler cidden çok başarılı ve doyurucu. Bu zamana kadar yediğim kıvam olarak en başarılı köftelerden biri. Belki bir kaç baharat ilavesi ile lezzetlendirip muhteşem bir köfte ortaya çıkabilir diye düşünüyorum. Bu tabii ki benim damak tadım için bir öneri. Ben köfteleri çok beğendim hatta ertesi gün de yemek istedim fakat zaman bulamadık. Porsiyon köfte 12 TL. Ciğere alternatif bu köfteci tavsiye edilir...#KanGurular

Edirne Köftesi

Biber Sos
Yoğurt
Piyaz
Lezzet: 10/10
Servis: 8/10
Atmosfer: 5/10
Fiyat: 9/10
Sonuç: 8/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder