Kapak Resmi

Kapak Resmi

16 Şubat 2015 Pazartesi

Amanda Bravo - Reşitpaşa - İSTANBUL

Reşitpaşa'da ara bir sokakta Melis Korkud ve Chef İnanç Baykar tarafından kısa süre önce açılan Amanda Bravo lokantasında ilk tadım notlarım..
Başlangıç olarak denediğim pekmezli dana ciğer ve elmalı tabule'yi gayet lezzetli buldum. Ciğer sinirlerinden biraz daha iyi ayıklanmış olsaydı benden tam not almış olacaktı..
Devamında Melis hanım'ın tavsiyesiyle denediğim kırmızı şarapta pişmiş ahtapot & ızgara marul tek kelimeyle nefisti..
Hindistan cevizi sütlü basmati pilav & zencefilli somon da oldukça lezzetliydi..
Tatlı olarak ise diğer seçenekler bittiğinden yediğim citrus pavlova'yı pek beğenmedim; mereng arasına alelade doğranmış mandalina parçaları üzerinde pekmez ve taze nane yaprakları vardı..
Ayrıca mekanda su ve ekmek servisi istenmeden yapılmıyor. Bunu hesabı öderken garsona sorarak öğrendim. Bence böyle bir lokantada kabul edilemez bir uygulama ve bu yanlıştan mutlaka vazgeçmeliler..
Yeni açılan bu mekanın ileri ki zamanlarda daha iyi olacağını düşünüyorum.. 
Mekan sadece öğle servisleri için açık.. #KanGurular


Hindistan Cevizi Sütlü Basmati Pilav & Zencefilli Somon
Kırmızı Şarapta Pişmiş Ahtapot & Izgara Marul
Pekmezli Dana Ciğer & Elmalı Tabule
Citrus Pavlova
Menü

Lezzet: 8/10
Servis: 5/10
Atmosfer: 6/10
Fiyat: 7/10
Sonuç: 6.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder