Kapak Resmi

2 Kasım 2014 Pazar

Aşina Gaziantep Mutfağı - Şehitkamil - GAZİANTEP

Geçen sene bu mekanı merak etmemize rağmen gidememiştik, bu sefer en sonunda gidebildik. Pazar akşam yemeği için mekanı ziyaret ettik. Mekan oldukça sakindi. Personel sayısı da azdı. Gece uçağına yetişmemiz gerektiği için hızlıca siparişlerimizi verdik. Burası geleneksel Antep yemeklerini iyi temsil eden bir lokanta olduğu için buna uygun olarak yemek ısmarladık. Önden az yuvalama aldık. Yuvalama taze ve lezzetliydi. Arkasından karışık dolma, lahmacun ve içli köfte aldık. Patlıcan ve biber dolması lezzetliydi, yaprak sarma siparişi vermeye hiç gerek yokmuş. Lahmacun Antep'te yediklerimin içinde en iyisiydi. İçli köftenin iç malzemesini ve lezzetini yetersiz buldum. Aldığımız yuvalama haricinde diğer tüm yenilenler çok acılı olduğu için oğlumun da yemesi için yaprak ali nazik sipariş ettik. Zaten yuvalama ve yaprak ali nazik, çocukların yemesi için çok uygun. Yaprak ali nazik, İmam Çağdaş'taki gibi şişte ızgara edilmemiş daha çok kavurma gibi. Ben altındaki yoğurtlu patlıcanın kıvamını ve etin lezzetini çok beğendim, iyi bir tercih oldu. Garsonun mutlaka katmerimizi yemelisiniz önerisine rağmen tatlıyı es geçtik. 3 kişi için yediklerimize 52 TL ödedik. Ortam karanlık fakat rahat. Servis sipariş alınırken çok iyi fakat sonrası yok denecek kadar az. Bence, Antep'e gelmişken yöresel bazı yemekleri denemek için gelinebilir...#KanGurular