Kapak Resmi

Kapak Resmi

2 Kasım 2014 Pazar

Köşk Kebap Salonu - Şehitkamil - GAZİANTEP

Geçen yıl gittiğimizde mekanın dış görünüşünü beğenmeyip diğer alternatifleri değerlendirmiştik fakat bu sene lokantayı yenilemişler. İçeri girer girmez tencerede ciğer karıştıran amcayı görünce doğru yere geldiğimizi anladım. Buranın aslında efsane lezzeti ciğer kavurma. Ciğer konusunda biraz sıkıntılı olduğum için emin olamadım o yüzden önden küçük dürüm istedim ama o kadar lezzetliydi ki ikinci küçük dürüm de arkasından geldi. Acısı Antep standartlarına yakın. Oğlumun yemesini çok istiyordum fakat yemesi mümkün değil. Ona da küşleme söyledik. Bir Halil Usta küşlemesi seviyesinde değil ama o da başarılıydı. Yanında gelen salata vb. yan ürünler vasat, ayran ortalamanın biraz üzeriydi.  Favori lezzetim buranın ciğer kavurması oldu. Üç küçük ciğer dürüm, küşleme ve üç ayrana 40 TL civarı hesap ödedik. Acı seviyorsanız ciğer kavurması afiyetle yenir...#KanGurular


Dürüm Ciğer Kavurma
Küşleme


Köpüklü Ayran

Lezzet: 9/10
Servis: 8/10
Atmosfer: 7/10
Fiyat: 8/10
Sonuç: 8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder