Kapak Resmi

Kapak Resmi

2 Kasım 2014 Pazar

My Fish (Capitol AVM) - Altunizade - İSTANBUL

Capitol' de ne yiyeceğim sorusunun cevabı sıkıntılı olduğu için buraya gelmek pek istemezdim. Burada bir kaç kere yemek yedikten sonra artık bu sorunun cevabı benim açımdan net. Menü fiyatları oldukça uygun. Ben genelde Fish&chips, balık çorbası ve meşrubat üçlüsünü içeren kaptan menüyü tercih ediyorum. Fiyatı 17 TL ve fiyatını sonuna kadar hak ediyor. Balık çorbasını bana göre çoğu balıkçıdan iyi yapıyorlar. Fish&chips her geldiğimde canımı çektirecek kadar lezzetli ve doyurucu. Porsiyon balık, yeşillik ve haşlanmış sebzeler ile birlikte geliyor. Capitol yemek katında bulunan bu mekanın, her gittiğimde yediğim kaptan menüsünü tavsiye ederim...#KanGurular


Fish&Chips
Balık Çorbası

Lezzet: 8/10
Servis: 6/10
Atmosfer: 6/10
Fiyat: 9/10
Sonuç: 7.25/10



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder