Kapak Resmi

Kapak Resmi

2 Kasım 2014 Pazar

Beeves Burger (Brandium AVM) - Küçükbakkalköy - İSTANBUL

Şaşkınbakkal'daki şubesine ara sıra gittiğimiz Beeves'in, Brandium AVM.'de burger dükkanını görünce denemek istedik. Cheeseburger denedim ve tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Köftesi fazla baharatlı ve eti lezzetsizdi. Yağlılığını da maalesef beğenemedim. Yanındaki garnitürlerle lezzetlendirmeye çalışılmış fakat bana göre başarılı olamamıştı. Ben daha çok az baharatlı ve etin lezzetinin öne çıktığı (Dükkan Burger'de ki gibi), hafif yağlı ve sulu burger köftesini beğeniyorum. İyi bir peynir, karamelize soğan ve füme et muhteşem bir burger için yeterli. Burgere konulan diğer her şey bana biraz ıvır zıvır gibi geliyor. Patatesleri fena değildi. Cheeseburger menü yani burger, patates kızartması ve içecek 16 TL. Fiyatı aslında iyi fakat 3-4 TL daha verip daha lezzetli bir burger yemeyi tercih ederim. Eğer bu işi hakkıyla yapamayacaklar ise bence Beeves adını kullanmamalılar. Başka bir marka ile devam edilmeli diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı ortalama bir burger yenmek istenirse denenebilir...#KanGurular


Cheeseburger Menü


Lezzet: 6/10
Servis: 6/10
Atmosfer: 6/10
Fiyat: 7/10
Sonuç: 6.25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder