Kapak Resmi

Kapak Resmi

20 Ekim 2014 Pazartesi

Bebek Kasap & Steakhouse - Bebek - İSTANBUL

Bebek Şenliğini ziyaret ettiğimizde duman altı standlardan yemek yemek yerine daha önce duyduğum ve Mehmetcan Bey'in de tavsiye ettiği mekan aklıma geldi. Oğlum da hamburger istediği için burayı denemeye karar verdik. Mekan ara sokakta daha önce önünden geçmiş olmama rağmen fark etmemiştim. Dış masalardan birine oturduk ve siparişlerimizi verdik. Mexicana, cheese ve kasap burger sipariş verdik. Kasap burgerde bana göre karamelize soğan eksikti ve kendilerinden rica ettim, ricamı kırmadılar. Mekanist'e check-in için girdiğimde füme et ikramlarının olduğunu gördüm ve sürprizli ilk check-in mizi yapmış olduk. Füme et fena değildi. Kasap burger'in etinin lezzeti, yağlılığı ve kıvamı harikaydı. Keyifle yedim ve herkes burgerinden memnun kaldı. Baharatlı patatesin lezzeti ve çıtırlığı güzeldi. 3 kişi içeceklerle 80 TL ödedik. Yolum düşerse mutlaka uğrarım...#KanGurular

Kasap Burger




Lezzet: 9/10
Servis: 8/10
Atmosfer: 7/10
Fiyat: 8/10
Sonuç: 8/10






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder